Każdy z nas zapewne zna powiedzenie jak cię widzą, tak cię piszą. Dlatego w myśl tej zasady nie należy szczędzić starań w dbałości o wizerunek. Spójne materiały przyczynią się do budowania rozpoznawalności marki, a ich wysoki standard wzbudzi poczucie zaufania.
Co może być potrzebne? Oto kilka propozycji:
Logotyp
To twarz twojej wspólnoty, parafii czy stowarzyszenia. Niech będzie rozpoznawalna i z charakterem. I niech mówi sama za siebie!

Wizytówki
Konieczne na Dzień dobry. Estetyczny i niebanalny bilet wizytowy z podstawowymi danymi do kontaktu to niezbędny element wieńczący każdą pierwszą rozmowę.
Na zdjęciu wizytówka zespołu Jak Najbardziej
Korespondencja
Papier korespondencyjny to elegancja i szyk, który niewiele kosztuje, a pozostawia dobre wrażenie. Do tego koperta z logotypem i możemy mieć pewność, że nasza korespondencja nie zginie w tłumie. Korespondencję papierową można dodatkowo opatrzyć oryginalną pieczęcią lub eleganckim tłoczeniem.
Na zdjęciu papier korespondencyjny dla TJCII
Teczka na dokumenty
Teczka pełni funkcję organizacyjną, ale można jej powierzyć dodatkowe role. Może być nośnikiem ważnych informacji, przedstawiać ofertę, historię czy idee.
Na zdjęciu teczka dla KEP
Ulotki, foldery, programy
To forma ładnie i zgrabnie przedstawionej oferty. Jej przejrzystość, elegancja i staranne wykonanie mogą zaświadczyć o atrakcyjności oferowanych produktów czy usług.
Na zdjęciu ulotka/program dla DA Xaverianum
Przestrzeń Internetowa
To podstawowe źródło informacji na temat działalności. Czytelna i ładna strona www, grafika informacyjna wykorzystywana w portalach społecznościowych czy banery reklamowe funkcjonujące w przestrzeni Internetu pomogą dotrzeć do potencjalnych odbiorców.
Na zdjęciu strona www dla Projekt Puls
Dobra kawa to podstawa
Sami lubimy kawę i wiemy jak bardzo potrafi umilić czas pracy. Aromat kawy jest niewątpliwie urzekający.
Naszych Klientów częstujemy wyśmienitą kawą paloną w najprawdopodobniej najlepszej palarni kawy na Półkuli Północnej.
